sepantaseo

۱۲ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مطلب می خواهیم برای شما از والو تیوبلس , اسپری لاستیک فوم نکاتی را بگوییم. اگر تا کنون تجربه ی استفاده از لاستیک تیوبلس را داشته باشید، پس در خصوص چگونگی کارکرد آن حتما نکات و مواردی را می دانید. برای خواندن مطلب دانستنی هایی درباره ی اسپرس تیوبلس می توانید به سایت مراجعه نمایید.

مقایسه ی والو تیوبلس

برخلاف اندازه ی کوچک آنها، نکات بسیار مهمی در خصوص والو تیوبلس وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. هرکدام می تواند نمایانگر منطقه ی بالقوه برای شکست است. ممکن است قبلا درباره ی آنها شنیده و یا خیلی از آنها را تجربه کرده باشید:

نشتی درزگیر از سوراخ دریچه ی والو بسته به گرمی اتصالات لاستیک بد

هسته های والو مسدود شده

هنگامی که می خواهید لاستیک را در مسیر جدا کنید، مهره های گیر کرده از جدا شدن والو جلوگیری می کند

والو های شکسته شده در زمان تلمبه زنی، یا جدا کردن سر تلمبه

والوهایی که از لبه های مهر بلندتر می نشینند

تایرهایی که سخت تر برای دیامترهای بازدارنده ی مته ای مستقر می شوند

گردش های کم به دلیل سنگینی، والوهای بدون رنگ هماهنگ

درست است. شاید ما این مورد آخر را تا کنون تجربه نکرده باشیم، اما نباید آن را هم دست کم بگیریم.

همه ی والوهای تیوبلس یک شکل نیستند و شرکت های مختلف دسترسی های متفاوتی به مواد اصلی و سازنده دارند که با سازه ها متناسب است و بالطبع با رنگ هم یکی می باشند.
 

کارکردها

والو تیوبلس با مواد سازنده، اندازه و رنگ های متفاوت تهیه و تولید می شوند اما باز هم دیامترهای آنها بسیار متفاوت است که می تواند بر سرعت و ظرفیت جریان هوا از کمپرسور یا پمپ های شارژی، تاثیر می گذارد. امیدواریم از این مطلب راضی بوده باشید. در مطالب آینده بیشتر از والو تیوبلس خواهیم گفت.

 

  • سپنتا سپنتا
  • ۰
  • ۰

بازرگانی توس پایا از اصلی ترین مراکز ارائه آهن آلات صنعتی در مشهد است. در این مجموعه انواع آهن آلات با کاربرد های متنوع در دسترس قرار دارد.

در مطالب قبلی به معرفی بهترین نوع این آهن آلات پرداختیم. با ما در این مطلب همراه شوید تا درباره انواع آهن آلات مورد استفاده در صنعت نفت و گاز را بررسی کنیم.

استفاده از آهن آلات در صنعت نفت و گاز

استخراج، تولید، تصفیه، ذخیره و حمل نفت موجب تحمیل فشار بالا و ایجاد فرسودگی زیاد در مواد مورد استفاده در تجهیزات این صنعت میشود. مایعات اسیدی که در طول فرایند استخراج نفت استفاده میشوند موجب ایجاد خوردگی در داخل لوله میشوند. نفت خام که از زیر زمین استخراج میشود دارای موادی مانند سولفور و هیدروژن سولفید است که باعث خوردگی لوله ها میشود. مشکل خوردگی لوله بر 80 درصد لوله های حمل نفت خام از شمال آلاسکا تاثیر داشته است. دمای بالای 1100 درجه فارنهایت در واحد های تصفیه نفت باعث شکنندگی استیل میشود. آهن آلات مورد استفاده در صنعت نفت باید تحمل این مشکلات را داشته باشند.

شما میتوانید از میان انواع آهن آلات صنعتی در مشهد بهترین گزینه را برایفعالین صنعتی خود انتخاب کنید.

 

نیکل

اضافه کردن نیکل به آلیاژ استیل باعث افزایش قدرت این فلز و مقاومت آن در برابر خوردگی میشود. استیل دارای 9 درصد نیکل در برابر دماهای خیلی بالا و پایین به شدت مقاوم است. از آن برای انتقال حرارت استفاده میشود که حرارت نفت و گاز را حدود 392 درجه فارنهایت کاهش میدهد و آن را به 70 درجه فارنهایت میرساند. به این ترتیب حمل ماده نفتی یا گازی با ایمنی کامل انجام میشود. آلیاژ های استیل و نیکل به صورت گسترده در واحد های تصفیه گاز و گاز مایع طبیعی استفاده میشوند زیرا مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند.

شرکت توس پایا آهن آلات صنعتی در مشهد ارائه دهنده بهترین محصولات با بالاترین کیفیت ممکن است. برای انتخاب بهترین گزینه برای واحد کارگاهی خود میتوانید با کارشناسان ما در شرکت آهن آلات صنعتی در مشهد تماس بگیرید و اطلاعات لازم برای خرید محصولات را بدست آورید.

  • سپنتا سپنتا
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید یک متخصص روانپزشک می تواند بسیاری از افسردگی ها و همچنین اختلالات شخصیتی و دو قطبی را تشخیص و همچنین درمان نماید.

در مطالب قبلی شما را با چند نشانه مهم افسردگی اساسی آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد اختلال دو قطبی و همچنین نشانه ها و علائم آن اطلاعات بیشتری به دست آورید.

در بسیاری از موارد ممکن است اختلال دو قطبی به راحتی تشخیص داده نشود.

در مورد بیماران مبتلا به اختلال دو قطبی ممکن است حقایقی را متوجه نشده باشید:

20 درصد از کسانی که به دلیل افسردگی نزد متخصص روانپزشک می روند در واقع مبتلا به دو قطبی هستند.

بعد از اینکه نشانه های دو قطبی در فرد تشخیص داده شد حدود 10 سال طول می شکد تا فرد درمان شود.

 

برای مشاوره و دریافت خدمات بهترین متخصص روانپزشک می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • سپنتا سپنتا
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید چوب روسی یولکا یکی از مهم ترین و بهترین انواع چوب های روسی محسوب می شود.

در مطالب قبلی شما را با برخی از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات چوب روسی ساسنا آشنا کردیم.

در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص انواع چوب یولکا به دست آورید.

چوب های یولکا بیش از 40 نوع مختلف دارند. و در سرتاسر دنیا بسیار مورد استقبال تولید کنندگان وسایل چوبی قرار گرفته اند.

درخت چوب روسی یولکا بیشتر در آمریکای شمالی یافت می شود. از چوب این نوع درختان می توان تخته های چوبی متعددی به دست آورید.

چوب های یولکا سفید رنگ معمولا 18 تا 21 متر ارتفاع دارند. در شمال غربی آمریکا از این نوع الوار ها استفاده بسیار زیادی در خصوص ساخت وسایل چوبی می شود.
 

مشخصات چوب نرم

چوب روسی یولکا از چوب این نوع درختان اسست. بریدن تنه این نوع درختان آسان تر است.

برای تهیه بهترین انواع چوب روسی یولکا می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • سپنتا سپنتا
  • ۰
  • ۰

اگر مربی مهد کودک هستید لازم است بدانید که اگر می خواهید کارتان را به شکل درستی انجام دهید باید تجهیزات مهد کودکی مناسبی را تهیه کنید. برای اینکه بتوانید به شکل موثری به  بچه های کوچک آموزش دهید، در این مقاله لیستی از تجهیزات مهد کودکی مورد نیاز را برایتان فراهم کردیم. تمامی این تجهیزات بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. تجهیزات مهد کودکی به شما کمک می کنند تا به راحتی کلاستان را مدیریت کنید. و در رشد کودکان قدم مثبتی را بردارید.

برخی از تجهیزات مهد کودکی

برچسب ها

استفاده از این برچسب ها در کلاس بسیار مفید است، استفاده برچسب برای بچه ها خیلی راحت است. در تجهیزات مهد کودکی برچسب ها جزو پر کاربرد ترین وسایل اند.

 

چاپ گر وایرلس

در تجهیزات مهد کودکی داشتن یک پرینتر خوب بسیار مهم است مخصوصا اینکه به صورت وایرلس باشد. می توان به وسیله ی آن به راحتی عکس های دلخواه را  چاپ کرد.

 

کاغذ های رنگی

کی فکرش را می کند که کاغذ رنگی با تمام سادگی اش، بتواند جزو محبوب ترین تجهیزات مهد کودکی مربیان باشد؟ در بازار برند های مختلفی برای این کاغذ ها به فروش می رسد، ولی به شما توصیه می کنیم که بیشتر از کاغذ های باکیفیت استفاده کنید. هرچه تجهیزات مهد کودکی با کیفیت تری را انتخاب کنید در کارتان موفق تر خواهید بود.

 

برش دهنده ی کاغذ

در این قسمت از تجهیزات مهد کودکی می خواهیم برش دهنده ی کاغذ را به شما معرفی کنیم که به وسیله ی آن می توانید کاغذ هایتان را در سایز ها و اندازه های دلخواه ببرید و استفاده کنید. با استفاده از این وسیله تمام کاغذ هایتان به یک اندازه بریده می شوند و دیگر نگران مساوی بریده نشدن کاغذ ها نیستید.

  • سپنتا سپنتا
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید حمل پیانو از جمله مهم ترین کارهایی است که بعد از خرید پیانو باید انجام دهید.

گاهی کلی پول بابت خرید پیانو می پردازید اما نسبت به حمل و جا به جایی آن اهمیتی قائل نیستید از این رو ممکن است پیانو شما دچار آسیب شود و ضربه بخورد.

برای جلوگیری از هر گونه آسیب هنگام حمل پیانو لازم است تا عوامل متعددی را مورد بررسی قرار دهید. و این کار را به افراد ماهر در این زمینه بسپارید.

در مطالب قبلی شما را با برخی از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات پیانو آشنا کردیم.

در مطالب قبلی شما را با عوامل موثر در حمل پیانو آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد جا به جایی پیانو به دست آورید.

 

بررسی نکات مهم در حمل پیانو

بررسی اندازه ها

یکی از نکات مهم قبل از خرید و جا به جایی پیانو این است که اطمینان پیدا کنید پیانوی شما از درب ورودی اتاق و جایی که می خواهید عبور دهید رَد می شود و یا خیر. همچنین لازم است تا جایی که می خواهید پیانو را قرار دهید اندازه گیری کنید و از محل مناسب و درست آن اطمینان حاصل کنید.

استفاده از تجهیزات مناسب

یکی دیگر از عوامل موثر و مهم در جا به جایی پیانو استفاده از تجهیزات مناسب در حمل پیانو می باشد.

تمیز کردن و شستشو

از جمله مهم ترین نکاتی که قبل از جا به جایی پیانو لازم است تا انجام دهید تمیز کردن قسمت هایی از خانه است که می دانید پیانو را از آنجا انتقال می دهید. در هنگام جا به جایی پیانو اگر کف منزل کثیف و آلوده باشد ممکن است بر اثر کشیدن قسمت هایی از پیانو روی زمین این آلودگی ها به کف پیانو بچسبد و جا به جا شود.

برای حمل پیانو می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • سپنتا سپنتا
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید صدور فاکتور رسمی برای تمامی واحد های تجاری ضروری است. در مطالب قبل شما را با انواع فاکتور رسمی آشنا کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد فاکتور رسمی اطلاعات بیشتری به دست آورید.

فاکتور صوری نوعی ابزار غیرقانونی برای عملیات حساب سازی است. ماهیت آن با چهره قانونی یعنی صدور فاکتور رسمی اجرا می شود ولی نوع استفاده و کاربری تغییر می کند. متاسفانه برخی از شرکتها بدون توجه به این نکته مهم و خطرساز اقدام به استفاده از این ابزار می کنند. هدف اصلی عملیات فاکتورسازی به منظور کاهش به یکباره هزینه ها از درآمدهاست. و یا خرید ها از فروش ها انجام می شود..

مراحل کنترل سازمان امور مالیاتی برای کشف فاکتورهای صوری در زمان رسیدگی

کنترل اینکه ارائه کننده کالا و خدمات کد فروش، فاکتور فروش یا شرکت صوری و کاغذی نباشد.

رئیس هیات‌مدیره یکی از شرکت‌های بزرگ واردات و فروش لوازم کامپیوتری خرداد امسال گفت که عده‌ای که به دلایلی توانسته بودند از پرداخت مالیات معاف شوند و فعال اقتصادی نیستند، کارت بازرگانی گرفته و شرکتی را به نام خود ثبت می‌کنند و بنا به شرایط و زد و‌بندی که دارند، فاکتورهایی تهیه کرده و آن را به متقاضیان می‌فروشند، در حالی که خود برای آن پولی پرداخت نکرده‌اند.

 

کنترل اینکه فروشنده کالا و خدمات از شرکت منحل شده یا غیر فعال اقدام به صدور فاکتور ننموده و شناسه ملی خود را به درستی اعلام کرده است.

کنترل اعتبار گواهی ارزش افزوده

کنترل نوع و متناسب بودن فعالیت صادر کننده فاکتور با کالا و خدمات مندرج در فاکتور

کنترل مستندات حمل شامل بارنامه جاده ای و بیجک و ….

کنترل مستندات پرداخت شامل کپی چک های بانکی شرکت یا فیش های واریزی

همانطور که می دانید میهن فاکتور ارائه دهنده بهترین انواع فاکتور رسمی و همچنین سایر خدمات حسابداری است. شما می توانید با تهیه فاکتور رسمی معتبر از این مجموعه از پرداخت مالیات های سنگین جلوگیری کنید.

  • سپنتا سپنتا
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید با استفاده از چاپ روی کیسه می توان تبلیغات را در سطح گسترده ایی برای شرکتتان انجام دهید. در مطالب قبل در مورد فواید استفاده از چاپ روی کیسه برای فروشگاه ها و همچنین مهم ترین نکات در چاپ روی کیسه آشنا کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد چاپ روی کیسه اطلاعات بیشتری به دست آورید.

در مقاله قبل گفتیم که چاپ روی کیسه چه فوایدی از لحاظ اقتصادی و همچنین استفاده مجدد دارد. در ادامه می خواهیم در مورد فواید دیگری از چاپ روی کیسه توضیح دهیم.

  • تسهیلات

حمل کالا ها و محصولات شما در این نوع کیسه های پارچه ایی بسیار آسان است. استفاده از این نوع کیسه ها باعث می شود تا مشتریان شما همواره برای حمل وسایل خود از این نوع کیسه ها استفاده کنند.

نه تنها استفاده از کیسه های پارچه ایی بسیار کاربردی است. بلکه این کیسه ها خیلی هم خوش استایل و شیک است و مشتری ها دوست دارند تا از این کیسه ها برای کاربرد های دیگر نیز استفاده کنند و وقتی این اتفاق می افتد با استفاده از چاپ روی کیسه برند فروشگاه شما تبلیغ می شود. هرچه کیسه ایی که برای فروشگاه خود انتخاب می کنید ششیک تر و جذاب تر باشد به طبع برند شما بیشتر تبلیغ می شود و افراد بیشتری با فروشگاه شما آشنا می شوند.

 

در آخر لازم به ذکر است که علاوه بر موارد فوق استفاده از کیسه های پارچه ایی برای چاپ روی کیسه باعث پیشرفت و ترقی تجارت و کسب و کار شما می شود. پیامی که روی کیسه چاپ می کنید بسیار مهم و تاثر گذار خواهد بود.

با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید چاپ روی کیسه را با کیفیت و قیمتی مناسب انجام دهید.

  • سپنتا سپنتا
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید شیرآلات صنعتی برنزی از جمله مهم ترین شیرآلاتی است که در صنعت بسیار کاربردی می باشد.

در مقالات قبلی شما را با نکاتی مهم در خصوص ریخته گری قطعات چدنی آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد انواع شیرآلات صنعتی به دست آورید.

تشخیص برنز و برنج ممکن است گاهی دشوار به نظر برسد. ظاهر آن ها شبیه بهم است، نام مشابهی دارند همچنین ممکن است برخی کاربرد های یکسانی نیز داشته باشند.

البته لازم به ذکر است که این دو تفاوت های بسیار زیادی باهم دارند که البته همه از آن با خبر نیستند.

ما در اینجا می خواهیم برخی تفاوت های برنج و برنز را برایتان مشخص کنیم.

 

تفاوت شیرآلات صنعتی برنزی با شیرآلات برنج

برنز چیست؟

برنز یکی از آلیاژ های اصلی آهن است. با استفاده از مس و قلع می توان استحکام و همچنین شکل پذیری را در این فلزات به دست آورد. تغییر شکل برنز خیلی زیاد نیست. سطح خارجی برنز بسیار سخت و محکم است. لازم به ذکر است که برنز فواید و کاربرد های بسیار فوق العاده ایی دارند بنابراین برای ساخت شیرآلات صنعتی برنزی بسیار مناسب است. از این رو می توان گفت که این نوع شیراۀات در برابر خراش و شکستگی بسیار مقاوم اند.

همچنین خورده و زنگ زده نمی شوند. علاوه بر این ها هزینه بسیار اندکی دارند.

برخی شیرآلات مانند، شیراطمینان، شیر فلکه و … از برنز تهیه می شوند.

همچنین با اسفاده از این نوعذ شیرآلات خیالتان از بابت نشتی شیر راحت باشد.

  • سپنتا سپنتا
  • ۰
  • ۰

پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده است تا دستگاه های منحصر به فردی از جمله دستگاه قطعه شویی و کف تراشی تولید شود. این دستگاه محصولی از ترکیب دو دستگاه قطعه شویی و همچنین کف تراشی می باشد که از ترکیب این دو دستگاه کف تراشی و فطعه شویی به دست آمده است.

در این مقاله می خواهیم شما را با فواید دستگاه کف تراشی و قطعه شویی آشنا کنیم و شما را با برخی از مهم ترین کاربرد های این دستگاه آشنا کنیم.

آیا می دانید کف تراشی چیست؟

در واقع هنگامی که قصد فرم دهی و شکل دهی به سازه ایی را داریم لازم است تا تمامی سطوح آن را صاف کنیم تا شکل گیری خیلی راحت و به درستی انجام گیرد. کف تراشی نام عملیاتی است که با استفاده از دستگاه های کف تراشی برای صاف کردن سطوح مختلف انجام می گیرد تا فرایند شکل دهی راحت تر انجام گیرد.

کف تراشی با دستگاه های مختلفی انجام می گیرد یکی از دستگاه هایی که باعث کف تراشی می شود دستگاه فرز می باشد.

دستگاه فرز هم می تواند به دو صورت عمودی و افقی عملکرد داشته باشد.

 

آیا می دانید قطعه شویی چیست؟

علاوه بر دستگاه کف تراشی و قطعه شویی دستگاه قطعه شویی دستگاهی است که بسیاری از قطعات موتوری از جمله قطعات موتور خودرو را شستشو می دهد. جنس قطعاتی از جمله آهن، چدن و آلومینیوم در دستگاه های قطعه شویی به خوبی تمیز می شود و از هر گونه آلودگی پاک می شود.

اگر می خواهید برای شستن قطهات خودرو و موتوری در مصرف آب صرفه جویی شود بهتر است تا از ماششین آلات مخصوص از جمله دستگاه کف تراشی و قطعه شویی برای شستشوی قطعات مورد نظرتان استفاده کنید.

با ترکیب دو دستگاه کف تراشی و قطعه شویی می توان از هردوی این دستگاه به حالتی بهینه و مناسب استفاده کرد و در مصرف انرژی و همچنین آب بسیار صرفه جویی نمود.

  • سپنتا سپنتا