sepantaseo

  • ۰
  • ۰

بازرگانی توس پایا از اصلی ترین مراکز ارائه آهن آلات صنعتی در مشهد است. در این مجموعه انواع آهن آلات با کاربرد های متنوع در دسترس قرار دارد.

در مطالب قبلی به معرفی بهترین نوع این آهن آلات پرداختیم. با ما در این مطلب همراه شوید تا درباره انواع آهن آلات مورد استفاده در صنعت نفت و گاز را بررسی کنیم.

استفاده از آهن آلات در صنعت نفت و گاز

استخراج، تولید، تصفیه، ذخیره و حمل نفت موجب تحمیل فشار بالا و ایجاد فرسودگی زیاد در مواد مورد استفاده در تجهیزات این صنعت میشود. مایعات اسیدی که در طول فرایند استخراج نفت استفاده میشوند موجب ایجاد خوردگی در داخل لوله میشوند. نفت خام که از زیر زمین استخراج میشود دارای موادی مانند سولفور و هیدروژن سولفید است که باعث خوردگی لوله ها میشود. مشکل خوردگی لوله بر 80 درصد لوله های حمل نفت خام از شمال آلاسکا تاثیر داشته است. دمای بالای 1100 درجه فارنهایت در واحد های تصفیه نفت باعث شکنندگی استیل میشود. آهن آلات مورد استفاده در صنعت نفت باید تحمل این مشکلات را داشته باشند.

شما میتوانید از میان انواع آهن آلات صنعتی در مشهد بهترین گزینه را برایفعالین صنعتی خود انتخاب کنید.

 

نیکل

اضافه کردن نیکل به آلیاژ استیل باعث افزایش قدرت این فلز و مقاومت آن در برابر خوردگی میشود. استیل دارای 9 درصد نیکل در برابر دماهای خیلی بالا و پایین به شدت مقاوم است. از آن برای انتقال حرارت استفاده میشود که حرارت نفت و گاز را حدود 392 درجه فارنهایت کاهش میدهد و آن را به 70 درجه فارنهایت میرساند. به این ترتیب حمل ماده نفتی یا گازی با ایمنی کامل انجام میشود. آلیاژ های استیل و نیکل به صورت گسترده در واحد های تصفیه گاز و گاز مایع طبیعی استفاده میشوند زیرا مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند.

شرکت توس پایا آهن آلات صنعتی در مشهد ارائه دهنده بهترین محصولات با بالاترین کیفیت ممکن است. برای انتخاب بهترین گزینه برای واحد کارگاهی خود میتوانید با کارشناسان ما در شرکت آهن آلات صنعتی در مشهد تماس بگیرید و اطلاعات لازم برای خرید محصولات را بدست آورید.

  • ۹۸/۰۸/۱۸
  • سپنتا سپنتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی