sepantaseo

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شارژ کپسول آتش نشانی کربن دی اکسید


شارژ کپسول آتش نشانی  اعم از دستی و چرخدار نیازمند رعایت نکات سرویس و کنترل مخصوص به خود است. وظیفه ایمنی و بهداشت هرکپسول آتش نشانی بر عهده متصدی دستگاه شارژ کپسول آتش نشانی است که وظایفی از قبیل بررسی  تجهیزات  و  توزیع کپسول های آتش نشانی ، شارژ  کپسول های آتش نشانی و بازدید از  آن ها را  به عهده دارد.

برای کنترل شارژ کپسول آتش نشانی حاوی دی اکسید کربن رعایت نکات زیر ضروری است.

·         بازرسی ظاهری از تمام قسمت های کپسول آتش نشانی

·         حصول اطمینان از سالم بودن سیلندر و متعلقات آن و عدم وجود خوردگی، ضرب دیدگی، فرورفتگی، پوسیدگی

·         بازرسی دقیق شیر اصلی تخلیه گاز و حصول اطمینان از عملکرد آن

·         وزن کردن کپسول آتش نشانی و ثبت وزن آن

·         اقدام به تزریق و شارژ گاز دی اکسیدکربن با رعایت کلیه مقررات ایمنی و دقت در نصب اتصالات و تبدیلات به هر کپسول آتش نشانی

·         رعایت وزن شارژ کپسول آتش نشانی براساس ظرفیت هر کپسول

·         لازم به ذکر است که شارژ کپسول آتش نشانی بر اساس ظرفیت اسمی آن انجام می گیرد، به طوری که برای  کپسول های چرخدار با وزن ۱۰، ۱۲، ۳۰ و ۴۵ کیلوگرم  به میزان ۸٫۵، ۱۰، ۲۵و  ۴۰ کیلوگرم گاز کربن دی اکسید،  شارژ کپسول آتش نشانی  انجام گرفته و در کسپول های دستی با  وزن ۲، ۳، ۴ و ۶ کیلوگرمی به ترتیب ۱٫۵ ، ۲٫۵، ۳٫۵ و ۵ کیلوگرم گاز کربن دی اکسید برای شارژ  کپسول آتش نشانی در نظر گرفته می شود.

·         اقدام به توزین دی اکسید کربن با ترازوی مناسب پس از شارژ گاز

·         تمیز کردن و نظافت کامل خاموش کننده

·         الصاق کارت مخصوص شارژ و پلمپ خاموش کننده و ثبت اطلاعات کامل و آماده جهت تحویل

منبع : http://asafire.ir/


 

  • سپنتا سپنتا
  • ۰
  • ۰

خواص پنجره دوجداره upvc

بیش از 35 درصد ازانرژی گرمایی و سرمایی از طریق درب و پنجره به هدر می روند . درب و پنجره های دوجداره upvc  که آینه ای از تکنولوژی مدرن با دانش فنی روز می باشند ، این امکان را به شما می دهند که با بکار بردن پروفیل های چند حفره ای در این نوع درب و پنجره ها مزیت عایق بودن وثابت گذاری انرژی kدرحد ارقام قابل قبول استانداردهی بین المللی را کسب کند.

شیشه های دوجداره :

با بکار بردن شیشه های دوجداره در پنجره دوجداره upvc با ضخامت های مختلف و متناسب و رنگ های متنوع بسته به شرایط و محیط مورد نظر می توان علاوه برجلوگیری از اتلاف انرژی و انتقال صدا به زیبایی هرچه بیشتر در محیط سکونت یا کار خود بوجود آورد .

بدین منظور (پارس رول پایار ) با راه اندازی خط تولید شیشه های دو جداره و با بهره گیری از دستگاه های کاملا اتو ماتیک و پیشرفته ساخت شیشه های دو جداره بر این باور است که خدماتی بی نظیر را به مشتریان گرامی ارایه نماید .

مزایای پنجره دوجداره upvc نسبت به پنجره های آهنی و سایر

·         عایق در برابرآلودگی صوتی

·         ارزان و اقتصادی و مقرون به صرفه

·         ارایه در همه و لمینیت های طرح چوب

·         نظافت راحت و آسان با شوینده های معمولی

·         ضریب ایمنی بالا به دلایل استفاده از قفل ضد سرقت

·         طول عمرزیاد و مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی

·         با شکل پذیری فوق العاده و سازگاری با طرح های معماری ایرانی

·         کاهش هزینه های سوخت بیش از 70 درصد هزینه های مصرفی سالیانه

منبع :  http://parsrollpayar.com/

  • سپنتا سپنتا
  • ۰
  • ۰

توجیه اقتصادی تولید زغال با کوره صنعتی زغال

 

masking2

با کوره صنعتی زغال کوره سازان پاسارگاد درآمد میلیونی کسب کنید:

قبل از هر چیز بداند و آگاه باشید که شرط سود آوری در تولید زغال با کوره صنعتی زغال ،توانستن در تولید زغال درجه 1 میباشد برای همین امر خواهشا در انتخاب شرکت ها وقت لازم را به عمل آورید و محتوای قانونی آنرا در امر تولید زغال درجه 1 به خصوص در تولید زغال لیمو با کوره صنعتی زغال لحاظ نمایید.
مثال سود اوری تولید زغال کبابی با کوره صنعتی زغال :
میانگین قیمت چوب کبابی حداکثر 150 تومان هست و میانگین هر 3 کیلو چوب 1 کیلو زغال میدهد که 150 ضرب در 3 میشود 450 تومان و 50 تومان هزینه سوخت برای هر یک کیلو زغال تولیدی با کوره صنعتی زغال میشود به عبارتی 500 تومان .فروش یک کیلو زغال کبابی با کوره صنعتی زغال به صورت فله 1300 تا حداکثر 1800 تومان متغیر میباشد که ما 1300 تومان را که حداقل است لحاظ مینماییم . شما 500 تومان هزینه تولید زغال کبابی را از 1300 فروش کم کنید به عبارتی سود هر کیلو زغال با کوره صنعتی زغال800 میشود.
پس شما اگر با یک کوره صنعتی زغال یک تنی کبابی در روز حداقل 300 کیلو زغال داشته باشید میشود به عبارتی 240 هزار تومان سود شما در یک روز .شما بفرمایید با احتساب کارگر و مخارج ثابت دیگر در یک تولیدی با کوره صنعتی زغال شما در روز 150 هزار تومان سوداوری داشته باشید که در ماه بیش از 4 میلیون درامد خواهید داشت .
و اگر زغال کبابی تان را بسته بندی شده به بازار عرضه نمایید میانگین برای هر کیلو 500 تومان سود بیشتر برای خود در نظر داشته باشید .خرید کوره صنعتی زغال کبابی 3 تنی توان تولید دوبرابر و سود آوری 2 برابر میگردد.
مثال سود آوری تولید زغال لیمو با کوره صنعتی زغال کوره سازان پاسارگاد
در تولید زغال لیمو با کوره صنعتی زغال همرفتی یا کمپیند درصد شکستگی تقریبا صفر میباشد و در کوره صنعتی زغال جداره ای تا 80%زغال سالم و 20% زغال با کمی ترک تحویل میدهد که این شرایط تغییر پذیر نخواهد بود و بهتر است که واقعیت ها را شما کامل بدانید .ما در محاسبه ی سود آوری و توجیه اقتصادی تولید زغال لیمو با کوره صنعتی زغال میانگین حداکثر هزینه ها و حداقل قیمت فروش را لحاظ مینماییم .

قیمت خرید یک کیلو چوب لیمو به قیمت حال حدود 700 تومان است و با محاسبه ی میانگین 3 کیلو چوب با یک کیلو زغال تولیدی با کوره صنعتی زغال قیمت تمام شده زغال لیمو از لحاظ هزینه چوب 2100 تومان است .تولید زغال لیمو شامل هزینه های مختلفی از جمله هزینه حمل چوب به کارگاه تولید ،میانگین 100 تومان برای هر یک کیلو چوب که در هزینه ی تولید زغال لیمو ضربدر 3 شود میشود 300 تومان برای یک کیلو زغال و هزینه انرژی در تولید که برای یک کیلو زغال 300 با کوره صنعتی زغال محاسبه میگرددکه در کل 2800 تومان است. هزینه کارگر و بقیه هزینه های ثابت در تولید زغال حدود حداکثر 1000 تومان محاسبه میشود که به عبارتی 3800 تا 4000 تومان فروش یک کیلو زغال لیمو درجه یک بدون شکستگی حداقل 8000 تومان و حداکثر 11 هزار تومان میباشد.
ما حداقل 8000 تومان محاسبه مینماییم که صرف هزینه تولید حداکثر 4000 تومانی ئر امر تولید زغال لیموبا کوره صنعتی زغال حداقل برای تولید یک کیلو زغال لیمو4000 تومان سود محاسبه میشود.
با یک کوره صنعتی زغال یک تنی دو منظوره کوره سازان پاسارگاد در ماه حدود 200 کیلویا 2 تن توان تولید داریم که شما بفرمایید بازهم حداقل محاسبه را در نظر بگیریم و 1600 کیلو زغال داشته باشیم که با احتساب 4000 تومان سود برای هر کیلو زغال لیمو میشود به عبارتی 6400000سود خالص در هر ماه .
با کوره صنعتی زغال 2 تنی و یا بیشتر از کوره سازان پاسارگاد این سود آوری حدود برابر خواهد گردید.

 

  • سپنتا سپنتا
  • ۰
  • ۰

آموزش طراحی داخلی و دکوراسیون

http://parisafarzadi.ir/wp-content/uploads/2017/07/2.jpg

 

 خانه حریم شخصی است و بعد از یک روز کاری پراسترس طبیعی است که بخواهیم در جایی آرامش‌بخش باشیم و این اساس طراحی داخلی و دکوراسیون است. طراحی داخلی و دکوراسیون نکات ظریفی دارد که در این مقاله نکات مهمی  در این رابطه را در اختیارتان قرار می دهیم.

 ۱تجسم کنید

مرحله اول تجسم است. برای طراحی داخلی و دکوراسیون اتاق‌پذیرایی لازم نیست عینا از مجلات طراحی داخلی و دکوراسیون کپی‌برداری کنید. در ذهن خود دکوراسیون منزل تان را مجسم کنید که دوست دارید خانه شما، دکورها، دیوارها و تابلوهای آن چطور باشد.  تجسم طراحی تک ‌تک اتاق‌ها، کار طراحی داخلی و دکوراسیون را برای شما آسان‌تر می‌کند.

نحوه چیدمان مبلمان بر روی فرش در  طراحی داخلی و دکوراسیون خیلی مهم است. اساسا به سه روش می توانید مبلمان را بر روی فرش بچینید.

۲.همه چیز روی فرش باشد :

اگر اتاق تان کوچک است ، بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب  در طراحی داخلی و دکوراسیون این است که همه هیچ چیزی را روی فرش قرار ندهید. البته اندازه فرش هم نباید انقدر کوچک باشد که اصلا به چشم نیاید. اندازه فرش باید به حدی باشد که پایه های جلویی هر یک از صندلی ها و مبلمان روی آن قرار بگیرد. این رویکرد در طراحی داخلی و دکوراسیون به ویژه زمانی مناسب است که بخواهید یک الگو را بر روی یک فرش سفت و یا بافت درست بزرگتر لایه بندی کنید.

۳.بخشی از هر چیز روی فرش باشد :

فقط پایه های جلویی تمام مبلمان را بر روی فرش قرار دهید تا طراحی داخلی آنها از نظر بصری با هم متناسب باشد و یک فضای خوب و باز در طراحی داخلی و دکوراسیون منزل تان ایجاد شود.

۴.با موارد مهم و مورد توجه شروع کنید

هر دکوراتور باتجربه‌ای می‌داند که باید در طراحی داخلی هر اتاق به چیزهای مهم بپردازد. بقیه موارد دکوری  در طراحی به راحتی فراهم می‌شوند. بهتر است ابتدا چیزی را انتخاب کنید که تاثیر بیشتری داشته باشد (مانند شومینه، پیانو یا یک کاناپه).

۵.اصول را به نفع خلاقیت نادیده بگیرید.

داشتن دستورالعمل ها یک نقطه شروع خوب  برای طراحی داخلی و دکوراسیون یک منزل است. حتی اگر  برخی از آنها برای طراحی دکوراسیون یک فضای خاص عملی نباشد. دنبال یک چیز شخصی باشید که لبخند به لبتان بیاورد و مهم تر از آن راحت باشد.

۶.رنگ‌ها اثر روانشناسی دارند

رنگ‌ها عامل مهمی در طراحی داخلی و دکوراسیون  هستند. چون به جز تغییر حال و هوای یک اتاق روی افراد تاثیر روانشناسی دارند.

مثلا رنگ آبی چون اشتها را کم می‌کند، مناسب طراحی اتاق ‌ناهارخوری یا آشپزخانه نیست، برعکس رنگ‌های روشن، شاد و آرامش‌بخش مناسب طراحی داخلی  و دکوراسیون اتاق‌پذیرایی هستند. مطمئن شوید که رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید،  در طراحی داخلی مکمل یکدیگرند. [کدام رنگ را انتخاب می‌کنید؟]

 

منبع: http://parisafarzadi.ir 

 

آموزش طراحی داخلیدکوراسیون داخلیطراحی داخلیطراحی داخلی و دکوراسیونطراحی منزل

 

  • سپنتا سپنتا