sepantaseo

  • ۰
  • ۰

پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده است تا دستگاه های منحصر به فردی از جمله دستگاه قطعه شویی و کف تراشی تولید شود. این دستگاه محصولی از ترکیب دو دستگاه قطعه شویی و همچنین کف تراشی می باشد که از ترکیب این دو دستگاه کف تراشی و فطعه شویی به دست آمده است.

در این مقاله می خواهیم شما را با فواید دستگاه کف تراشی و قطعه شویی آشنا کنیم و شما را با برخی از مهم ترین کاربرد های این دستگاه آشنا کنیم.

آیا می دانید کف تراشی چیست؟

در واقع هنگامی که قصد فرم دهی و شکل دهی به سازه ایی را داریم لازم است تا تمامی سطوح آن را صاف کنیم تا شکل گیری خیلی راحت و به درستی انجام گیرد. کف تراشی نام عملیاتی است که با استفاده از دستگاه های کف تراشی برای صاف کردن سطوح مختلف انجام می گیرد تا فرایند شکل دهی راحت تر انجام گیرد.

کف تراشی با دستگاه های مختلفی انجام می گیرد یکی از دستگاه هایی که باعث کف تراشی می شود دستگاه فرز می باشد.

دستگاه فرز هم می تواند به دو صورت عمودی و افقی عملکرد داشته باشد.

 

آیا می دانید قطعه شویی چیست؟

علاوه بر دستگاه کف تراشی و قطعه شویی دستگاه قطعه شویی دستگاهی است که بسیاری از قطعات موتوری از جمله قطعات موتور خودرو را شستشو می دهد. جنس قطعاتی از جمله آهن، چدن و آلومینیوم در دستگاه های قطعه شویی به خوبی تمیز می شود و از هر گونه آلودگی پاک می شود.

اگر می خواهید برای شستن قطهات خودرو و موتوری در مصرف آب صرفه جویی شود بهتر است تا از ماششین آلات مخصوص از جمله دستگاه کف تراشی و قطعه شویی برای شستشوی قطعات مورد نظرتان استفاده کنید.

با ترکیب دو دستگاه کف تراشی و قطعه شویی می توان از هردوی این دستگاه به حالتی بهینه و مناسب استفاده کرد و در مصرف انرژی و همچنین آب بسیار صرفه جویی نمود.

  • ۹۸/۰۸/۱۱
  • سپنتا سپنتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی