sepantaseo

  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید پودر قطعه شویی اتوپاک یکی از مهم ترین انواع پودر های قطعه شویی و مورد استفاده دستگاه های قطعه شویی است.

صنایع شیمیایی اتوپاک با سابقه ایی طولانی ارائه دهنده بهترین انواع پودر قطعه شویی می باشد.

در مقالات قبل شما را با برخی از مهم ترین مشخصات پودر قطعه شویی آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این نوع پودر ها به دست آورید.

پودر شوینده قطعات باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

یکی از مهم ترین مشخصات پودر ها و شوینده هایی که در دستگاع های قطعه شویی مورد استفاده قرار می گیرد این است که برای دستگاه مضر نباشد و همچنین آسیبی به قطعات وارد نکند.

متاسفانه برخی از پودر ها و شوینده ها دارای خاصیت خورندگی هستند و به قطعات آسبب می رسانند.

به همین خاطر لازم است تا در هنگام انتخاب انواع شوینده به کیفیت و تولید کننده این نوع شوینده ها توجه داشته باشید.

یکی دیگر از مشخصاتی که این نوع پودر ها باید داشته باشند این است که برای قطعات آلومینیومی و همچنین منیزیوم و همچنین قلع و مس مضر نباشند.

 

یک شوینده مناسب باید بتواند خیلی سریع چربی ها و جرم های موجود در قطعات را از سطح مورد نظر پاک کند و در عین حال هم آسیبی به قطعات و دستگاه وارد نکند.

همچنین برخی از شوینده ها به صورت محلول، پودری و همچنین اسپری هستند.

همچنین در هنگام استفاده ا این نوع شوینده ها باید به مقدار پیمانه ایی که در دستگاه می ریزید نیز توجه داشته باشید. معمولا در پشت بسته ها مقدار استفاده از پودر ها را نوشته است.

با استفاده از یک پودر مناسب و با کیفیت و همچنین فشار آبی که دستگاه قطعه شویی به سر سیلندر و همچنین سایر قطعاتی ه چرب و جر گرفته هستند، وارد می کند خواهید دید که تمام سطوح پاک و تمیز می شوند.

برای تهیه بهترین انواع پودر قطعه شویی اتوپاک می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • ۹۸/۰۸/۱۱
  • سپنتا سپنتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی