sepantaseo

  • ۰
  • ۰

حمل گاوصندوق ها  و جابه جایی آنها به ویژه گاوصندوق های عظیم همواره یکی از دغدغه های دارندگان آن بوده است؛ طبیعی ایست که باید حمل و نقل بارهای بسیار بزرگ و سنگین به افراد متخصص محول شود.
از آنجا که گاوصندوق ها بسیار سنگین و تقریبا غیر قابل حملهستند که البته این موضوع به دلیل جلوگیری از دزدی گاوصندوق توسط سارقین میباشد بهترین راه برای
حمل گاوصندوق سپردن آن به افراد خبره و کاردان میباشد .
حمل گاوصندوق بسیار پر خطر است و  این امکان وجود دارد که روی انگشت دست یا پا گیر کند و یا حتی افتادن آن که غیر از آسیب زدن به پله، سنگ، دیوار و یا کف هست علاوه بر این خطر آسیب جسمی هم دارد.
اما حمل گاوصندوق های عظیم کار بسیار دشواری می باشد. حمل این صندوق ها با جرثقیل انجام می شود و در سطح صاف چندین نفر که مهارت لازم برای جا به جایی را دارند به کمک هم صندوق را در محل خود می گذارند.
این افراد با هم هماهنگ هستند و اگر کسی از این میان کار خود را درست انجام ندهد خطر زیادی خودش و افراد دیگر را تهدید می کند.
معمولا شرکت های به نام در مجموعه خود از این افراد خبره و کاردان استفاده می کنند. تا خطر جابه جایی را برای مشتری های خود به صفر برسانند.
وزن بعضی از این صندوق ها به چند تن هم می رسد و جا به جایی آن ها کار هر کسی نیست.
گاوصندوق های آسانسوری و ویترینی طلا فروشان و صندوق های بزرگ موسسات بانکی و درب های خزانه جزء این صندوق ها می باشد که حتما باید از افراد متخصص کمک بگیرم .

  • ۹۶/۱۱/۲۵
  • سپنتا سپنتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی